home >> forum
forum
Streaker
Peter De Block
Streaker
16/03/2008 (9:58:34)
Streaker
16/03/2008 (9:58:34)
De voorbije week heeft krachtbal eindelijk nog eens mijn krant (Het Nieuwsblad) gehaald. Ik ben een beetje verwonderd dat de Raad van Bestuur zo verkrampt reageert op deze ludieke actie. In het verleden zijn al andere zaken gebeurd, waarop niet werd gereageerd.
timonenpumba
Streaker
16/03/2008 (15:28:50)
Streaker
16/03/2008 (15:28:50)
Als ze niet reageren is het niet goed, doen ze het wel dan is het weer niet goed. Dat is makkelijk...
Bart Rosseel
Streaker
25/03/2008 (13:41:32)
Streaker
25/03/2008 (13:41:32)
Reactie van de Raad van Bestuur kon inderdaad niet uitblijven, maar zo een straf had niemand verwacht en is volgens mij ook veel te radicaal !! Er zijn de voorbije seizoenen al veel ergere dingen gebeurd op een krachtbalveld en dat allemaal zonder gevolg. De krachtbalwedstrijd waarin het "streaken" gebeurde werd niet eens stilgelegd en ik vraag me zelfs af of dit gebeuren werd vastgelegd op het scheidsrechtersblad. Het slijk en de gutsende regen pleiten volgens mij ook verzachtende omstandigheden want de hoofdbedoeling van de "streak" was een modderduik nemen op het veld denk ik... In gewone omstandigheden zou dit zeker niet gebeurd zijn.
Ik vind het heel jammer voor de persoon in kwestie, dergelijke straf verdient hij niet! Hopelijk gaat hij in beroep tegen zijn straf en kan er dan een "echt" proces plaatsvinden met een "neutrale" jury die ook de omstandigheden en de gevolgen voor de wedstrijd in rekening brengen.
Sportieve groeten,
BR
Ik vind het heel jammer voor de persoon in kwestie, dergelijke straf verdient hij niet! Hopelijk gaat hij in beroep tegen zijn straf en kan er dan een "echt" proces plaatsvinden met een "neutrale" jury die ook de omstandigheden en de gevolgen voor de wedstrijd in rekening brengen.
Sportieve groeten,
BR