je kan enkel een bericht schrijven wanneer je ingelogd bent

Als je nog geen login gegevens hebt moet je je eerst laten registreren
Om het forum in goede banen te houden, behoudt de federatie het recht om in te grijpen wanneer nodig !
lees het forumreglement
home >> forum
Voor een club in jouw buurt
klik hier
forum

01/11/2008
Op allerheiligen kun je toch geen competitiewedstrijd plaatsen. De meeste mensen zitten dan toch thuis (bij familie) kunnen deze wedstrijden niet verplaatst worden.Ik speel al 20 jaar en heb dit nog nooit meegemaakt.
Ik en zo zijn er velen in onze club vinden het inderdaad niet kunnen dat er op 1 november gekrachtbald wordt.
Jammergenoeg vinden ze in het sportcomité dit geen gegronde reden om de wedstrijden naar zondag te verzetten!!!
Eigenlijk had men dat weekend de voorrondes van de beker moeten plannen. Maar krachtbal en plannen gaat meestal niet zo goed bij elkaar.
Het gedetailleerde draaiboek van de competitie spreekt de bewering van PDB tegen.
Niet iedereen brengt die dag in familiekring door maar diegenen die dat wel doen, zouden inderdaad hun match moeten kunnen verplaatsen naar de zondag ...
Een gedetailleerd draaiboek is niet hetzelfde als een goed planning. Bij een goede planning bekijkt men eerst op welke dagen er beter geen krachtbal gespeeld wordt en past men zijn draaiboek hieraan aan. Bij het krachtbal heb ik de indruk dat men omgekeerd werkt.
Zo kan je altijd gelijk halen natuurlijk. Niet akkoord met een beslissing dus men heeft niet nagedacht...
Waarschijnlijk heeft men er in augustus gewoonweg niet aan gedacht dat sommige mensen op Allerheiligen hun overleden familieleden herdenken. Daar zijn waarschijnlijk niet veel discussies of beslissingen aan te pas gekomen.
waarschijnlijk...waarschijnlijk. Zo kan je bezig blijven...Waarschijnlijk wil je enkel het laatste woord. Doe maar...ik pas.